اخبار

مقالات کاربردی و تاثیرگذار در مرکز تحقیقات قلب و عروق افزایش خواهد یافت

مقالات کاربردی و تاثیرگذار در مرکز تحقیقات قلب و عروق افزایش خواهد یافت

 

  جلسه شورای عالی مرکز تحقیقات قلب و عروق با حضور رییس دانشگاه و دیگر اعضای این شورا با هدف بررسی عملکرد و ارتقا فعالیت این مرکز امروز برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر جلیلی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: فعالیت های بسیار خوبی از جمله برگزاری وبینارهای آموزشی، ژورنال کلاب ها،طرح های مصوب مرکز، همکاری های ملی و بین المللی، همچنین به اهمیت ریجستری ACS و سایر ریجستری های فشارخون و آنژیوگرافی در مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است.
 
وی اظهار داشت: چاپ تعداد ۲۴۰ مقاله داخلی ، ۸۶ مقاله بین المللی ۸۶، تعداد ۲۸ H-Index و ۲۳ هزار و ۵۸۶ مورد ثبت استنادات، برونداد پژوهشی مرکز بر اساس سامانه علم سنجی وزارت بهداشت بر اساسScopus می باشد.
 
 دکتر جلیلی گفت: بانک اطلاعات و داده های پژوهشی ثبت شده در مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه کرمانشاه بسیار خوب و قابل توجه است.
 
وی افزود: تقویت زیرساخت های پژوهشی و بهره مندی از توان و پتاسیل های علمی پژوهشی در این مرکز و افزایش کیفی مقاله ها ، به ویژه افزایش تعداد مقالات کاربردی و تاثیر گذار در راستای اخذ موافقت قطعی مرکز ضروری است.  
 
دکتر جلیلی همچنین گفت: همکاری با پژوهشکده قلب و عروق اصفهان در خصوص بررسی شیوع دوره ای بیماری عروق کرونر زودرس و عوامل خطر آن در ایران و تهیه بیوبانک جهت مطالعات اپی ژنتیک (IPAD) و استراتژی مداخلاتی برای بهبود دانش و نگرش، عملکردجامعه و پرسنل بهداشتی در خصوص کنترل ، پیشگیری و درمان افزایش چربی خون از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز تحقیقاتی ر سال های اخیر می باشد.
 

وی افزود: خوشبختانه مرکز تحقیقات قلب و عروق تا کنون پیشرفت بسیار خوبی داشته و باید برنامه ریزی لازم در خصوص انقعاد تفاهم نامه با معاونت های درمان، بهداشت و غذا و دارو جهت انجام فعالیت های تحقیقاتی کاربردی و تاثیرگذار صورت گیرد. 

۲۷ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید